FACEBOOK РЕКЛАМА
СПОНСОРИРАНА РЕКЛАМА ВЪВ FACEBOOK
Създаване и поддръжка на Facebook реклама – изработване на рекламни постове, настройване на кампании, проследяване и оптимизиране на постигнатите резултати. Facebook рекламата е много добре таргетирана и целева, и е отлично средство за достигане до нови клиенти и пуполяризиране на бизнеси.
НАСТРОЙВАНЕ НА СПОНСОРИРАНА FACEBOOK РЕКЛАМА
ТАРГЕТИРАНЕ НА АУДИТОРИЯ
Таргетирането на аудиторията е много важна стъпка от настройването на кампаниите. Ако не бъде таргетирана правилната аудитория няма да бъде успешна. Можем да таргетираме по множство признаци като:
- Пол;
- Възраст;
- Местоположение;
- Интереси и други;
ЦЕЛ НА КАМПАНИЯТА
Кампаниите във facebook могат да бъдат настроени с различна цел:
- Получаване на обаждания;
- Получаване на съобщения;
- Повишаване на харесванията в страницата;
- Повишаване на трафика към сайта;
- Повишаване на следванията в страницата и други;
РАЗПОЛОЖЕНИЕ И ПОКАЗВАНЕ
Кампаниите могат да бъдат позиционирани на различни места като:
- В Началото;
- На стори;
- В Messenger;
- В Instagram и други;
РЕМАРКЕТИНГ
Ремаркетинг кампаниите са много полезни, чрез тях можем да таргетираме само потребители, които вече са проявили интерес към продуктите/услугите ти, но не са постъпили към действие от първия път.
ОПТИМИЗАЦИЯ
Оптимизацията включва поддръжка и подсилване на рекламата след определено време от стартирането.
СТАТИСТИКА ОТ СПОНСОРИРАНА FACEBOOK РЕКЛАМА
БРОЙ ДОСТИГНАТИ ПОТРЕБИТЕЛИ
Това е броя потребители, на които се е показала рекламата.
БРОЙ АНГАЖИРАНИ ПОТРЕБИТЕЛИ
Ангажираните потребители са тези, които са пристъпили към някакво действе като:
- Направили са обаждане;
- Харесали са пост;
- Харесали са страницата;
- Последвали са страницата;
- Харесали са пост;
- Реагирали са и/или са коментирали пост;
ДЕМОГРАФСКА СТАТИСТИКА
Чрез демографска статистика можем да проследим детайлно какво е съотношението, като брой потребители по пол, възраст и местоположение.
КАКВИ РЕЗУЛТАТИ МОЖЕ ДА ОЧАКВАТЕ ОТ РЕКЛАМА ВЪВ FACEBOOK
РЪСТ В ПРОДАЖБИТЕ
Спрямо различните цели на кампаниите се очакват съпътствашите с тях резултати.
ПОВИШЕН ТРАФИК КЪМ САЙТА
Спрямо различните цели на кампаниите се очакват съпътствашите с тях резултати.
ПОВИШЕНИ ХАРЕСВАНИЯ
Спрямо различните цели на кампаниите се очакват съпътствашите с тях резултати.
РАЗПОЗНАВАЕМОСТ НА БИЗНЕСА
Спрямо различните цели на кампаниите се очакват съпътствашите с тях резултати.
Разкажете ни повече за проекта Ви!